1.İş fikriniz teknolojik bir yenilik içeriyor mu?
2.Müşterinizi tanımladınız mı?
3.Müşterinizin ihtiyaçlarını biliyor musunuz?
4.Müşterinizin şu anda bu ihtiyaçları nasıl karşıladığını biliyor musunuz?
5.Yakın çevreniz dışında önerdiğiniz ürün veya hizmeti satın almayı düşünen en az bir kişi var mı?
6.Piyasada sizinle doğrudan rekabet edecek aktörlerin kim olduğunu biliyor musunuz?
7.Size rekabet avantajı sağlayacak çekirdek yetkinliklerinizi biliyor musunuz?
8.Çekirdek yetkinlikleriniz iş fikrinizi destekliyor mu?
9.Ekibiniz hazır mı?
10.Üç yıl içinde iş fikrinizi hayata geçirdiğinizi ve gelirinizi kendi şirketinizden kazandığınızı hayal edebiliyor musunuz?
Eğer sorulardan en az birine HAYIR yanıtı verdiyseniz fikrinizi tekrar gözden geçirmeniz yerinde olacaktır.
Son güncelleme : 4.10.2023 14:25:07